اهلا بكم فى منتدى جروب كلية حقوق عين شمس الفرقه التانيه والاوله على الفيس بوك دائما فى خدمتكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بكم فى منتدى جروب كلية حقوق عين شمس الفرقه التانيه والاوله على الفيس بوك دائما فى خدمتكم

منتدى خاص بجروب كلية حقوق عين شمس الفرقه التانيه والاوله على الفيس بوك الجروب تحت اشراف محمود حليم انتساب موجه.رمضان محمد انتظا.حسن شومان انتظام.احمدتيتو انتظام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجموعة نكت عن المساطيل(هتضحخك من قلبك بجد)

كاتب الموضوعرسالة
محمود حليم
Admin

المساهمات : 105

مجموعة نكت عن المساطيل(هتضحخك من قلبك بجد) Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة نكت عن المساطيل(هتضحخك من قلبك بجد)   مجموعة نكت عن المساطيل(هتضحخك من قلبك بجد) Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 1:19 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة

محمود حليم
http://www.mahmoud_halem1991.net

مجموعة نكت عن المساطيل(هتضحخك من قلبك بجد)
صفحة 1 من اصل 1